Storing melden

HHPM fungeert als het centrale contactpunt voor vragen en klachten van gebruikers en bewoners, en is 24/7 bereikbaar. Om het proces van serviceaanvragen en meldingen te optimaliseren, vragen wij vriendelijk om uw verzoeken via uw persoonlijk portaal in te dienen. U kunt hier inloggen.

Belangrijk:

  • Buitensluitingen dienen rechtstreeks door u aan de leverancier te worden betaald.
  • Werkzaamheden die door de monteur uiteindelijk niet als spoed worden beschouwd, zullen gedeeltelijk aan u worden doorberekend. (het storingstarief is helaas aanzienlijk hoger dan het reguliere tarief) Besluit kleine herstellingen al geraadpleegd of deze kosten wellicht ten laste van u komen?
  • Geen warm water of verwarming? Controleer eerst of uw ketel voldoende druk heeft. Hier kunt u zien hoe dit werkt.

Nog geen inlog?

Indien u nog geen inloggegevens heeft, kunt u deze via onderstaand contactformulier aanvragen. Wij zullen deze zo spoedig mogelijk verstrekken.

Aanvragen inloggegevens

Open chat
Vragen over de verhuur van uw woning?
Kies uw gewenste makelaar!
Hallo,

Heeft u een vraag over de verhuur of het beheer van uw woning? Onze makelaars reageren binnen 24u!

Kies uw gewenste makelaar en kom in contact!