Storing melden

HHPM fungeert als het centrale contactpunt voor vragen en klachten van gebruikers en bewoners, en is 24/7 bereikbaar. Om het proces van serviceaanvragen en meldingen te optimaliseren, vragen wij vriendelijk om uw verzoeken via uw persoonlijk portaal in te dienen. U kunt hier inloggen.

Belangrijk:

  • Buitensluitingen dienen rechtstreeks door u aan de leverancier te worden betaald.
  • Werkzaamheden die door de monteur uiteindelijk niet als spoed worden beschouwd, zullen gedeeltelijk aan u worden doorberekend. (het storingstarief is helaas aanzienlijk hoger dan het reguliere tarief) Besluit kleine herstellingen al geraadpleegd of deze kosten wellicht ten laste van u komen?
  • Geen warm water of verwarming? Controleer eerst of uw ketel voldoende druk heeft. Hier kunt u zien hoe dit werkt.

Nog geen inlog?

Indien u nog geen inloggegevens heeft, kunt u deze via onderstaand contactformulier aanvragen. Wij zullen deze zo spoedig mogelijk verstrekken.

Aanvragen inloggegevens

Naam
Adres
Open chat
Vragen over de verhuur van uw woning?
Kies uw gewenste makelaar!
Hallo,

Heeft u een vraag over de verhuur of het beheer van uw woning? Onze makelaars reageren binnen 24u!

Kies uw gewenste makelaar en kom in contact!